Thursday, June 3, 2010

Islam Is Against Terrorism!

Bismillah wal hamdulillah,

Dunia semakin membenci tindakan zionis laknatullah. Tragedi Mavi Marmara memberi isyarat kepada kita betapa zionis Israel tidak pernah berhenti daripada menjadi the real terrorists dan mereka tidak sekali-kali akan duduk diam selagi ada yang berusaha untuk menentang mereka. Doa kita agar Allah terus memberi kekuatan kepada ummat Islam untuk memerangi musuh agama ini dan semoga dosa-dosa yang kita lakukan tidak menjadi sebab terhalangnya pertolongan Allah kepada saudara-saudara seislam kita yang dizalimi.

Seluruh ahli keluarga teratak Permata Mustofain menyeru agar saudara-saudari sekalian meneruskan doa & qunut nazilah sebagai salah satu cara untuk menolong mereka di sana. Juga, peliharalah diri dan ahli keluarga kita daripada terjebak dengan penjajahan minda yang didalangi kuffar ini. Marilah kita kembali kepada asas-asas agama: Al-Quran & As-Sunnah!


19 Mei 2010; Baba Awatif dah masuk 27 tahun..dapat surprise gift daripada Mama yang ketika itu masih dalam pantang =)


Mencecah usia 2 bulan; Awatif dah pandai focus & tengok orang di sekelilingnya + mula belajar nak senyum bila orang agah

Seputar tentang warga teratak ini..
Isnin depan, Mama Awatif dah kena masuk kerja semula. Cuti panjang bakal berakhir sudah huhu =/
Awatif pula asyik meragam bila disuakan botol susu ke mulutnya. Dulu, ok je..tak 'allergic' sangat dengan puting botol susu. Sekarang ini, asyik nak mamanya sahaja. Aiyyo, macam mana nak tinggalkan Awatif nanti?

Jadual waktu tidur dia pun dah berubah sekarang ni. Tidur banyak pada waktu siang, berjaga waktu dini hari. Ohho, Baba Awatif asyik kena perli je kat tempat kerja sebab kelihatan letih tak bermaya..tak tidur, jaga anaklah katakan. Haish, Mama Awatif kerja nanti macam mana ye? Moga-moga diberikan kekuatan oleh Allah untuk menghadapi ujian-ujian di hari-hari yang mendatang..ameen.

No comments:

Post a Comment